پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : دو شنبه 21 / 12 / 1389
نویسنده : حامد.ح

آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟

در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.

موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات آن آشنا خواهید شد در زیر با بخش‌هایی از مطالب این کتاب آشنا می‌شوید:

اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده­اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.

بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می­خواهید در چه زمینه­ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:

  • فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
  • بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
  • بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
  • بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
  • ویدئوبلاگها یا “vlogs” که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
  • بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
  • و انواع دیگر – پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!

شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.

“قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد.”جان مویر (John Muir)

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.

برای یافتن بهترین رویکرد، خوب فکر کنید

 ...

 


|
امتیاز مطلب : 165
|
تعداد امتیازدهندگان : 47
|
مجموع امتیاز : 47
موضوعات مرتبط: دانلود , آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , کتاب الکترونیکی , ,
برچسب‌ها: wordpress , WordPress , com , آموزش وردپرس , سایت WordPress , com , كتاب آموزش وردپرس , كتاب وردپرس , وبلاگنويسي با wordprees , com , وبلاگنويسي با وردپرس ,
تاریخ : 3 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح

۱۰۱ راه بالابردن ترافیک وب سایت 

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , مقاله , ,
برچسب‌ها: وبسایت , ترافیک وبسایت , ترافیک سایت , ترافیک بالا , افزایش ترافیک سایت , ترافیک وبلاگ , روشهای افزایش ترافیک , بازدید بیشتر , افزایش بازدیدکنندگان وبلاگ , ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح


وردپرس* یک نرم افزار وبلاگنویسی است. یک سکوی انتشار شخصی پیشرفته در عین حال ساده و زیباست. در وردپرس به سادگی، زیبایی، کارایی و پیروی از استانداردهای وب بسیار اهمیت داده شده ‌است. گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی * این سیستم مدیریتوبلاگ را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبگاه با هرگونه امکانات سازگار نموده است. وردپرس قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم افزار وبلاگ است که توسط آن میتوان وبلاگ، فتوبلاگ، پادکست بلاگ، گالری، فروشگاه و… ایجاد و مدیریت کرد...


|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , مقاله , ,
برچسب‌ها: وردپرس , نصب وردپرس , راه اندازی وردپرس , راهنمای نصب وردپرس , راهنمای وردپرس , راهنمای کامل راه اندازی وردپرس ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

وبلاگنویس گاه خانه‏‏ای با شرایط و امکانات متفاوت [:و بیشتر] می‏خواهد؛ تصمیم به مهاجرت و اثاث کشی -انتقال وبلاگ به سرویسی دیگر- میگیرد. در این مقاله تهیه نسخه‏ی پشتیبان از وبلاگ و انتقال کاملِ [:مطالب، صفحات، نظرات، تصاویر و فایلهای] وبلاگ از سرویسهای رایج وبلاگنویسی به سرویس دلخواه [:بویژه وردپرس و بلاگر] آموزش داده میشود.

برای انتقال وبلاگ به سرویس دلخواه ابتدا وبلاگ را از سرویس مبدأ برون ‌بری کرده [مطالب و نظرات را بیرون کشیده]، در سرویس مقصد وبلاگ ایجاد کرده، فایلِ برون‌بر وبلاگ را در سرویس مقصد درون‌ریزی [وارد] کنید. برون‌بری و درون‌ریزی وبلاگهای سرویسهای رایج در مقاله به تفصیل شرح داده شده است.

 

 


|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , مقاله , ,
برچسب‌ها: وبلاگ , بلاگ , انتقال وبلاگ , بلاگر , وردپرس ,
تاریخ : 21 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

امروزه اهمیت و جایگاه موتورهای جستجو برای همه کاربران اینترنت واضح است. اغلب افراد برای پیدا کردن مطالب جدید، خدمات، سرویسها و به طور کلی برای یافتن محتوا در اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. براساس آمارها امروزه اکثر کاربران جدید سایتها از طریق موتورهای جستجو وارد آنها می شوند و سایتهای جدید را پیدا می کنند. به اعتقاد بسیاری، بالا بودن رتبه یک سایت در موتورهای جستجو همان معروف بودن یک سایت در اینترنت است. به مجموعه اقداماتی که برای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود به اصطلاح “بهینه سازی برای موتورهای جستجو” یا همان (Search Engine Optimization, SEO) گفته می شود.
احتمالا شما هم یکی از افرادی هستید که به اهمیت بالای رتبه سایت در موتورهای جستجو واقف شده اید و برای رسیدن به این مقصود به جستجوی عبارتهایی مثل “افزایش رتبه در موتورهای جستجو”، “بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر”، “بالا بردن رنک یا پیج رنک pagerank سایت در گوگل” پرداخته و به خیل مطالب عمدتا تکراری رسیده اید.
به شما تبریک می گویم، زیرا دیگر نیازی نیست تا همه آن مطالب را مطالعه کنید. در اینجا بهترین و اصولی ترین روشهایی که همه سایتهای درجه یک و موفق اینترنتی از آن استفاده می کنند گردآوری شده است و به شما این اطمینان را می دهم که با مطالعه و رعایت موارد نوشته شده در این مقاله رتبه سایت شما به شدت افزایش پیدا کرده و در صفحه نتایج جستجو رتبه های اول را کسب کنید.
 

 

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 67
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , مقاله , ,
برچسب‌ها: افزایش رتبه , افزایش رتبه گوگل , بهینه سازی سایت , بهینه سازی وب , سئو ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

سلام

امروز در این مطلب قصد معرفی یه فرم تماس رو دارم این فرم تماس بسیار زیبا و حرفه ایست و توسط برنامه نویسان سایت بلاگ اسکین طراحی شده و می تونه نیاز های بسیاری از وبلاگ نویسان رو برطرف کنه. از جمله ویژگی های این فرم تماس می توان به گرافیک،سرعت،حرفه ای بودن در عین سادگی هست.

برای مشاهده این فرم تماس به ادامه مطلب بروید...

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
موضوعات مرتبط: آموزش , خدمات وبلاگ نویسی , ,
برچسب‌ها: ایجاد فرم تماس برای وبلاگ بصورت حرفه ای و زیبا , گرافیک , سرعت , حرفه ای بودن در عین سادگی , فرم تماس , خدمات وبلاگ ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .